.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سکته قلبی مشایی در سکوت خبری+ تکذیب سایت همسو
شمال نیوز: پس از سکته قلبی مشایی او به سراغ دوست نزدیک و سفیر سابق ایران در شیلی کامبیز جلالی و همسر وی رفته و از آنان برای انجام عمل به شکل محرمانه کمک می خواهد.

شمال نیوز: اسفندیار رحیم مشایی نام آشنایی برای اهالی سیاست و شاید همه مردم ایران باشد. نزدیک ترین فرد به محمود احمدی نژاد، شایعات بسیاری پیرامون رابطه وی و رئیس دولت دهم بر سر زبان عام و خاص رواج داشت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خرداد، از منابع موثق نزدیک به سه هفته پیش، مشایی دچار عارضه قلبی و سکته می شود و به عمل باز قلب دست می زند. از رابطه مرید و مرادی تا تاثیر های متا فیزیکی و ... هر چه بود قرابت این دو و تاثیر گذاری مشایی بر احمدی نژاد و دفاع جانانه رئیس دولت از وی چیزی نیست که کسی بتواند منکر آن شود.

این پیوند مستحکم فراتر از یک رابطه شخصی تا بدانجا بسط و توسعه یافت که سپهر سیاسی را مرهون از نتایج خود کرده و به انشقاق نمایان میان اصولگرایان و دولت انجامید. مشایی مرد سایه ها و گمانه ها و خلوت نشین پرده ها بود و همین نکته همواره پیرامون وی هاله ای ایجاد کرده است.

پس از خداحافظی دولت دهم از عرصه اجرایی، احمدی نژاد، بقایی و جوانفکر دولت مردان پیشینی بودند که هر از گاهی پیرامون آنان حرف و حدیث هایی ایجاد شده و بعد رسانه ای می یافت اما از اسفندیار دولت در طول مدت سپری شده خبر چندانی انعکاس نیافته است.

به گزارش خرداد از منابع موثق نزدیک به سه هفته پیش، مشایی دچار عارضه قلبی و سکته می شود و به عمل باز قلب دست می زند.

نکته جالب آنکه این خبر در هیچ رسانه ای بازتاب نیافته و بطور کامل مخفی می ماند اما داستان چه بوده است؟
پس از سکته قلبی مشایی او به سراغ دوست نزدیک و سفیر سابق ایران در شیلی کامبیز جلالی و همسر وی رفته و از آنان برای انجام عمل به شکل محرمانه کمک می خواهد.

جالب است بدانید که همسر آقای جلالی خواهر زاده آقای مشایی خانم دکتر " طاهره محمد صالحی" است. متخصص کودکان و رئیس پیشین بیمارستان "شهید فهمیده"، که مدت خدمت وی نیز تا 10 آذر 92 ادامه داشت و با آمدن دولت جدید وی از ریاست بیمارستان کنار گذاشته می شود.

مشایی با کمک و همراهی این دو وسایل و تدارک برای عمل جراحی باز قلب در نهایت اختفا را فراهم می کند و اینگونه می شود که این فعل و انفعال مخفی می ماند.

البته علت مخفی کاری هم شاید به این جمله مشایی باز گردد که در اردبیهشت سال 90 رسانه ای شد. او در مراسمی در جمع نزدیکان و دوستانش خطاب به منتقدان و اصولگرایان گفته بود: «بنده الان می گویم، یک سربازم از رو هم نمی رم ، مگر از جسد من رد شوند، من سرباز نظامم، سرباز ولایتم کوتاه نمی آم،آدمی هم نیستم که اهل سکته، پکته باشم ، ولی به خاطره من بعضی ها سکته می کنند، بعدا می بینم!!»

البته این خط و نشان مشایی که به همراه احمدی نژاد تا انتهای آن پیشرفت و به ستاد انتخابات وزارت کشور هم رسید به جایی نیانجامید و بالاخره نه منتقدینش که خود وی دچار سکته شد!

 

سايت‌همسو: سكته رحیم‌مشایی کذب‌است

سایت دولت بهار «نزدیک به مشایی» خبر سکته و عمل قلب باز او را تکذیب کرد و نوشت: این خبر اساسا کذب محض است.

این سایت در ادامه نوشته است: این سایتهای مخالف که گویا در آرزوی سکته مهندس مشایی هستند داستانسرایی و خیال پردازی کردند .

در پایان سايت آمده است كه «مهندس مشایی طی هفته های اخیر دیدارهای متعددی با حامیان عدالت و گفتمان بهار داشته و در سلامتی کامل است. این تصویر اختصاصی هفته گذشته در دفتر کار جدید دکتر احمدی‌نژاد گرفته شده است»

 

http://www.shomalnews.com/photo/138758937784868904.jpg





ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آذر 1392
اللهم الشف کل مریض
شیخ صفر قاسمی-رامسر 29 آذر 1392
برای همه بیماران ،بویژه برای جناب مهندس مشایی شفای کامل و عاجل آرزومندم./ شیخ صفر قاسمی-رامسر
نا شناس 30 آذر 1392
برای این استاد صبر وادب ارزوی سلامتی در ادامه زندگیشان
نا شناس 30 آذر 1392
خداوند شفاي قلبي و عقلي به وي عطا كند . امين . كاظمي پرندان - تنكابن
نا شناس 30 آذر 1392
مشایی از دست شما هم نمی تونه مریض بشه
نا شناس 30 آذر 1392
الان چطوره؟
عماد 29 آذر 1392
کاش حقیقت باشه
منصف 29 آذر 1392
با سلام ، ارزوی سلامتی برای تمام بیماران و از جمله جناب آقای مشایی داریم ، خدا انشاء الله ایشان را شفا عنایت دهد هرکس را که برای اسلام و نظام و کشور کار انجام داد درست هست که سرباز نظام هست مگه ایشان کار انجام نداد از اول انقلاب تا حال پس حرف گزافی نگفته است درست می باشد جرا خصلت شمالیها هاست خوب استقبال می کنند و بد بدرقه می کنند.
ساری 29 آذر 1392
درود بر احمدی نژاد و مشایی فرزندان پاک وطن .
نا شناس 30 آذر 1392
احمدی نزاد یارانه ما داره قطع میشه به داد ما برس
نا شناس 30 آذر 1392
آقای کاظمی پرندان از تنکابن، دعا می کنم که خداوند به شما نیز شفای عقلی و کمی ایمان عنایت فرماید تا دیگر به راحتی به بچه های ارزشی و حزب اللهی تنکابن تهمت نزنی!!! راستی چرا از نوشتن نام خودت واهمه داری؟! میخوای هر دو طرف رو نگه داری؟!!!

شما همانی هستی که بلای جان نیروهای ارزشی تنکابن شدید و عامل تفرقه و اختلاف اندازی بین اصولگرایان تنکابن شدی!

آقای کاظمی پرندان اگر قدری ایمان داشتی میدانستی که نبایستی با دیپلم ردی و با استفاده از رانت اقای ... وارد آن اداره ... میشدی! برادر را در فلان اداره ... فلان فامیل را در فلان اداره جا زدی! نقطه چین ها از من است نه شمال نیوز! لذا شمال نیوز رو هم مثل بچه حزب اللهی های تنکابن متهم نکنی!

در فکر غیر اسلامی و انحراف مشایی شکی نیست ولی تو که ادعای ایمان داری آیا عملت ایمانی و خداپسندانه است؟! شما که دم از انحراف مشایی و آرزوی شفا برای او داری فراموش کردی که رفیق عزیزت با استفاده از فشار و حمایت اقای ع - ش کاندیدای جریان انحرافی به فرمانداری شهرستان ... رسید؟!

آقای کاظمی فراموش کردی که در محافل خصوصی از توانمندی و اقتدار آقای ع - ش کاندیدای جریان انحرافی در تنکابن تعریف میکردی؟! دم خروس رو قبول کنیم یا قسم حضرت عباس (ع) رو ؟!!!!
admin 30 آذر 1392
جمع کنید این مسخره بازیارو
رحیم حالش خوبه
اختلافات شخصی به سایت ربطی نداره حزب ...
نا شناس 1 دي 1392
این ادمها سکته نمی کنند مردم از شر شان راحت شوند
نا شناس 1 دي 1392
خدا لعنت کند کسانی را که زندگی مردم را نابود کردند
مالامیری جالوس 1 دي 1392
درود برمهنذس مشایی عزیز
ح-م 1 دي 1392
درود بر مازندران ومازندرانیها - .... خواهشا بس کنید شما رو به خدا جمع کنید این بساط ها رو خداوند انشاالله به همه مریضها شفا بده چه مریضهای سیاسی وجه مریضهای واقعی رو به اقای مشایی هم شفا عنایت فرماید. امین یا رب العالمین
شیخ صفر قاسمی-رامسر 1 دي 1392
عزیزان چرا ماها اینجوری شدیم،بنده هیچ قرابت سیاسی با مهندس مشایی ندارم و همه میدانند که از منتقدین جدی به بعضی از مواضع سیاسی و فرهنگی ایشان هستم.اما بعنوان یک طلبه کوچک عرض میکنم: مگر پیامبر ما به ملاقات دشمن خود که غیر مسلمان هم بود نرفت؟ مگر پیامبر (ص)برای بهبودی آن مرد که خاکروبه به سرش می ریخت دعا نکرد؟ چرا بازی های سیاسی همه ماها را کر و کور کرد؟ خداوندا همه ما را عاقبت بفرما.آمین یا رب العالمین
نا شناس 2 دي 1392
حاج اقا عاقبت به خیریا عاقبت به......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.